organisaties - veel gestelde vragen

wat is er veranderd in jullie vernieuwde vacaturebank?
De contactgegevens van de organisaties staan nu bij alle vacatures. Hierdoor is het voor geïnteresseerden heel gemakkelijk om contact met je op te nemen. Ook het opvragen van een nieuw wachtwoord is geautomatiseerd. Dit houdt in dat als je je wachtwoord kwijt bent een nieuwe kan aanvragen via onze website. Ook kun je eenvoudiger vacatures plaatsen en doen wij achteraf de controle. Als laatste is het nu mogelijk dat geinteresseerden direct een mail kunnen sturen (als zij geregistreerd zijn) naar de organisatie als zij interesse hebben. De organisatie krijgt hiervan een email en kan dan direct contact opnemen met de vrijwilliger.

hoe kan ik de contactgegevens van mijn organisatie aanpassen?
Je kan deze wijzigingen niet zelf invoeren. Stuur ons een mail en wij passen het voor je aan.

kan ik een nieuw contactpersoon voor onze organisatie toevoegen?
Nee, ook hier geldt dat je deze wijziging niet zelf kan invoeren. Stuur ons een mail en wij passen het aan.

kan ik zelf vacatures plaatsen op de vacaturebank?
Ja dat kan. Meld je organisatie eerst aan. Daarna kun je zelf vacatures plaatsen en wijzigen. Wij doen achteraf een controle. Omdat het vacaturebankteam alleen op dinsdag en donderdagmiddag aanwezig is kan dit even duren.

ik ben mijn inloggegevens (gebruikersnaam en/of wachtwoord) kwijt, wat kan ik doen?
Ga naar inloggen en klik op wachtwoord vergeten. Je ontvangt dan een nieuw wachtwoord op het door jou ingegeven emailadres.

kan ik extra aandacht en publiciteit voor een vacature krijgen?
Dat kan! Iedere maand sturen wij een Update met drie vacatures aan de vrijwilligers die staan ingeschreven bij onze vacaturebank. Dat doen wij iedere 3e van de maand om 3 uur 's middags. Daarom noemen we deze update de '3x3om3'. Ook geven we vacatures via twitter en facebook extra aandacht. Meld hier je vacature aan voor de 3x3om3, twitter of facebook.